שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בדמעות: "די, נשברתי"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בדמעות: "די, נשברתי"

    השר וסרלאוף בדמעות בסיור בגליל על הפשיעה החקלאית וסיפורו של החקלאי ליאור שהפסיד 4 מיליון שקלים והגיע לפשיטת רגל: "די, נשברתי. אקח את הכעס והתסכול שלי כדי לפעול. זו מלחמה על הבית שלנו, על המדינה שלנו ולכן אנחנו צריכים לפעול מהר"

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף סייר היום בגליל התחתון יחד עם יו"ר הוועדה לביטחון לאומי ח"כ צביקה פוגל ויו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר וצוותי לשכותיהם. במהלך הסיור ביקר ב'חוות עמוד' של החקלאי ליאור הבר המתמודד עם הפשיעה החקלאית והפסיד למעלה מ-4 מליון שקלים במשך שנים מתוך הכפרים הסמוכים. הנזקים המכוונים לחווה, הטרקטור שנשרף הובילו את ליאור החקלאי לפשיטת רגל.

    השר וסרלאוף דיבר עם דמעות בעיניים על הקשיים אליהם נקלע ליאור, בשל הפשיעה החקלאית ואמר לו: "אני שומע את הדברים ואני נסער, את כל התיאורים שלך על מה שהקרבת כדי לשמור על הקרקעות הללו שזה אינטרס לאומי ללא כל ספק אני כועס ומתוסכל, אבל עכשיו אני נמצא במקום שאני יכול לקחת את הכעס והתסכול ולעשות כל מה שאני יכול מהמקום שלי בממשלה לפעול, גם כדי לתקן את העבר כשמדברים על רכוש של למעלה מ-4 מיליון ש"ח לראות איך המדינה מחזירה את זה, כי זה אינטרס לאומי של המדינה.

    ליאור הוא סמל. סמל לציונות. לציונות שאנחנו מכירים. לציונות האותנטית, המקורית. צריך לפעול ולדפוק על השולחן כי זה לא יתכן המציאות הזאת. אני עם דמעות בעיניים. אני שומע סיור אחרי סיור, אנחנו נמצאים אחרי יום ארוך בשטח ומתמלא ומתמלא ודי, נשברתי. אנחנו צריכים להרים את הכפפה ולעשות את זה במהירות ולעשות את זה ביעילות ולתת תקווה לאנשים הללו שהם מלח הארץ שהם שומרים על הקרקעות שלנו. אנחנו במלחמה על הקרקעות וזה לא מלחמה על נדל"ן, זה מלחמה על הבית שלנו, על המדינה שלנו ולכן אנחנו צריכים לפעול מהר נגד הפרוטקשן.

    כשאני רואה את הטרקטור השרוף, אני מרגיש השפלה זה לא אירוע פרטי של ליאור, זה אירוע לאומי. הם שרפו את הטרקטור שלנו, כי אנחנו יהודים, כי זה מלחמה על האדמות שלנו, מלחמה על הבית שלנו ועל זה אנחנו נלחמים ובמלחמה הזאת יש רק מנצח אחד, זה חייב להיות אנחנו, כי אין לנו מדינה אחרת אין לנו ארץ אחרת, הגענו לפה כדי לבנות כדי לשקם את ההריסות של ה-2000 שנה ואנחנו רוצים פה עתיד טוב לילדים שלנו".

    ח"כ צביקה פוגל, יו"ר הוועדה לביטחון לאומי: "פשיעה חקלאית היא טרור חקלאי לכל דבר ועניין, שמטרתו להיאבק בריבונות היהודית בארץ, ובגליל בפרט. בכוונתנו בקדנציה הנוכחית להעביר חוק שיקבע זאת מפורשות, על כל ההשלכות הכרוכות בכך. אם לא נאיץ כעת את מגמת ייהוד הגליל, אנו עלוליםך לאבד חבל ארץ זה".

    יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר: "המסר העיקרי מהסיור של מפלגת עוצמה יהודית בגליל היום הוא חד וברור: מה שהיה, לא יהיה! חקלאי הגליל זכאים לביטחון תעסוקתי וכלכלי ממש כשם שאזרחי ישראל זכאים לביטחון אישי בכל חלקי הארץ. עוצמה יהודית לקחה את התיקים הרלוונטיים לחיזוק המשילות והחזרת הביטחון האישי בנגב ובגליל ואנחנו לא מתכוונים לנוח בעניין הזה לרגע אחד. לא ננום ולא נישן עד שנתפוס את הטרוריסטים הפורעים ונביא אותם לדין! מה שהיה, לא יהיה!"



    1 תגובות

    מיין תגובות